איך בוחרים חברה לקידום אתרים?

בחירת החברה שתקדם את האתר שלכם באופן אורגני ו/או באופן ממומן היא החלטה חשובה. עצם ההבנה בדבר החשיבות של השירות היא כבר מצוינת עבורכם. קיימות חברות רבות שעוסקות בקידום אתרים ברמות משתנות. הרבה בעלי עסקים עומדים בפני הסוגיה ותוהים כיצד כדאי לבחור ומהם הפרמטרים הרלוונטיים שיש לבחון. הם מרגישים שהעניין קצת באוויר ולא בטוחים מה הם אמורים לעשות בכדי לקחת החלטה מושכלת. באילו פרמטרים כדאי לבעלי עסק להתחשב?
מערכת יחסים רצינית
קידום אורגני מתבסס על עבודה שלוקחת זמן. מדובר בקשר ארוך טווח. ככה הדברים מתבצעים בתחום. מסיבה זאת חשוב לוודא שהמקדם באמת מתעניין במה שאתם עושים. קידום אורגני הוא סוג של עבודת נמלים. זאת עבודה שיש להשקיע בה זמן ומחשבה והיא אינה מתבצעת בלחיצת כפתור או בהינף אצבע על המקלדת. מקדם שאינו מתעניין במה שהוא עושה כמקצוע או שאינו מתעניין בעסק או באתר שלכם הוא לא המקדם לשכור את שירותיו. גם הכימיה שלכם חשובה איתו – בכל זאת מדובר במערכת יחסים רצינית וארוכת טווח.

הבטחה היא לא אבטחה
כמו בפוליטיקה, גם כאן לא כדאי להאמין להבטחות מוגזמות. מדובר לרוב בהבטחות שווא שאינן מחזיקות מים ופעמים רבות גם אינן יכולות להחזיק. חברות שמבטיחות יותר מדי, ובפרט כשמדובר בדברים מסוימים שאי אפשר באמת להבטיח, אלא מקסימום לשאוף לקיים בפועל – הן חברות להימנע מהן. הן יודעות שההבטחות הללו מפוזרות כמו המחאות בלי כיסוי, ובכל הנוגע לאמינות, הן כבר מציבות את עצמן במקום בעייתי מאוד.
המלצות וממליצים
כשרוצים להעסיק חברה או גורם מקצועי מסוים, תמיד כדאי לבקש מהם מספר ממליצים. האם הממליצים הללו אמינים? לא תמיד אפשר לדעת בוודאות, אבל בהחלט אפשר לנסות להתרשם לפחות מחלק מהם בשיחת טלפון. זה וודאי לא יזיק. על פי טיב השיחה, וככל שתכנסו יותר לעומק הדברים במהלכה, תחליטו בעצמכם האם כדאי לסמוך על אותו ממליץ.  
ממליצים משלכם
אם אדם שאתם מכירים משתמש בשירותיה של חברה לקידום אתרים לאורך זמן, והוא מרוצה מהתוצאות, מהיחס ומהשירות שהוא מקבל – התחשבו בכך. הגיוני, לא?

סמוך על סמוך
עצם כך שהחברה מקודמת גבוה בחיפושים רלוונטיים בגוגל לא הופך אותה בוודאות לטובה מבחינתכם. הפלא ופלא! קיימים לכך גורמים רבים. בראש ובראשונה, עצם זה שהיא משקיעה בעצמה, לא אומר שהיא תשקיע גם בכם. מעבר לכך, קיימים גורמים רבים המשפיעים על הקידום אורגני, וחלקם לא תמיד נתונים בשליטתנו המלאה. יכול להיות פשוט שהאתר של אותה חברה וותיק או שגורם מזערי אחר השפיע בצורה משמעותית על הקידום האורגני שלו.
חברה גדולה
עצם כך שהחברה גדולה, לא אומר שהיא טובה ולא אומר שהיא תשקיע בכם. לפעמים טוב שם משמן טוב. לרוב זהו לא הפרמטר להתחשב בו או לפחות לא הפרמטר העיקרי. הרבה פעמים חברה גדולה, שמקדמת הרבה מאוד עסקים במקביל, לא תשקיע בכם באופן מספק והתוצאות יהיו ניכרות בשטח. מעבר לכך, גם השירות עשוי שלא להיות אישי ודברים עשויים ליפול בין הכיסאות.
אז מה אתם מציעים?
האם החברה מציעה שירותים נוספים שתוכלו להיעזר בהם? באופן כללי, מומלץ לשכור את שירותיה של חברה שעוסקת גם בפיתוח ועיצוב אתרים ולא רק בקידום אתרים. לחברה שכזאת תהיה ראייה רחבה יותר, ידע טכני רחב יותר ויכולת לבצע שינויים עמוקים ושורשיים בשטח. קידום אורגני מצריך לא מעט שינויים באתר ואופטימיזציה רחבה שלו. וודאו שהחברה מסוגלת לעשות את כל מה שצריך לעשות באופן תיאורטי. אם היא מציעה קידום גם בפייסבוק או בפלטפורמה רלוונטית אחרת – זה גם חשוב. במידת האפשר, כדאי לרכז את כל המאמצים השיווקיים שלכם במקום אחד.
בסופו של יום ובשורה התחתונה, כדאי לבחור במי שנותן תחושה של אמינות, כנות, רצינות, מקצועיות ויחס אישי.

לייעוץ עם צוות המומחים שלנו השאירו פרטים או התקשרו אלינו עכשיו 054-6492987