אתר תדמית כנכס דיגיטלי – מדוע גם אתם צריכים אותו?

על מה אתם חושבים כשאתם שומעים את המילה "נכס"? סביר כי גם בראשכם עולה תמונה של דירת השקעה משופצת או נדל"ן מסחרי. תתפלאו, אך תוכלו גם אתם להשקיע, לתחזק וליהנות מנכס דיגיטלי מניב! אחד מהנכסים הדיגיטליים המוצעים לכם הוא אתר תדמית עסקי, דרכו תוכלו להציג בפני הגולשים את הצוות המנצח שלכם, לפרט את מגוון השירותים, להדגיש את הבידול שלכם ולהניע לפעולה.

אז רגע לפני שגם אתם מקבלים את ההחלטה להשקיע בנכס דיגיטלי מסוג אתר תדמית, דעו גם אתם:

אתר תדמית – על מה כולם מדברים?

סביר כי שמעתם לפחות פעם אחת על נחיצותו של אתר התדמית – מקולגות, חברים או אפילו עובד שלכם שהמליצו לכם על הקמת האתר בחום. אם גם אתם שואלים את עצמכם האם אתר התדמית יכול להתאים גם לכם כעסק, דעו כי התשובה היא כן. מבלי להכיר אתכם, את העסק, את מיקומו הגיאוגרפי וקהל היעד, אתר התדמית יכול לקדם אתכם ולייצר לכם הכנסה. 

אתר התדמית הוא סוג של כרטיס ביקור דיגיטלי, דרכו אתם יוצרים את הקשר (והרושם!) הראשוני אל מול קהל הגולשים/מתעניינים. אתר תדמית בסיסי צריך לכלול את הדברים הבאים:

  • דף בית עם דברי פתיחה
  • עמוד אודות 
  • הרחבה על שירותם ומוצרים
  • כמה מילים על הצוות
  • גלריית תמונות
  • טופס יצירת קשר

חשוב להדגיש: ככל שאתר התדמית יהיה מושקע, מקצועי ומשכנע יותר, כך הסבירות שההשקעה תתורגם להכנסה, גבוהה יותר.

מתי אתר התדמית הופך לנכס?

באתר תדמית אינכם מוכרים מוצרים. כלומר, הגולשים לא ממלאים את עגלת הקניות, מגיעים אל הקופה, מזינים את פרטי כרטיס האשראי ומקבלים מוצר עד פתח הבית. בנכס דיגיטלי מסוג אתר תדמית אתם מנהלים עם הגולש "שיחת מכירה" מבלי שאתם באמת מדברים איתו. ההתרשמות נשענת על גלישה באתר שלכם, כאשר בסופו של דבר הלקוח יחליט איך לפעול:

  • ליזום פניה אקטיבית אל מול שירות הלקוחות שלכם
  • להשאיר לכם פנייה בעמוד יצירת הקשר ולהמתין שתשובו אליו
  • הקמת אתר התדמית – ההשקעה בנכס. פניות הגולשים שהופכים ללקוחות – ההכנסה והרווחים.

המטרה באתר התדמית היא להניע לפעולה, כלומר, לגרום למתעניין/גולש לעשות את הצעד הנוסף – להשאיר פרטים או ליצור אתכם קשר. ברגע שמתבצעת המכירה וה"גולש" הופך ל"רוכש", אתר התדמית שלכם הופך רשמית להיות נכס דיגיטלי.

מדוע כל בעל עסק צריך נכס דיגיטלי מסוג אתר תדמית?

  • ראשית, אתר תדמית הוא סטנדרט בסיסי. כשלמתחרים שלכם יש אתר תדמית ולכם לא, הם מחזיקים ביתרון שעלול לגורם לכם להפסיד מכירות. 
  • עם אתר תדמית, המתעניינים יכולים להתרשם מכם עוד טרם שיחת המכירה/שירות 
  • אתר תדמית שמקודם אורגנית בגוגל מייצר לכם עוד פניות = עוד לקוחות = עוד רווחים
  • אתר התדמית הוא נכס שעובד בעבורכם 24/7!

הרשמו לניוזלטר שלנו

עוד פוסטים פופלרים

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן