בניית אתר מכירות – יתרונות ודגשים לבניית אתר מוצלח!

זהו לא סוד שקהל הישראלים אוהב מאד לקנות באינטרנט. לא רק שיחות המסדרון על "החולצה החדשה שקניתי" יכולות לספר על הרגלי הקניות של הישראלים, אלא גם חדשות קצת פחות משמחות: יותר ויותר מרכזי קניות מעידים על מצוקה בעקבות נטישתם של הקונים לטובת החנויות האינטרנטיות.

אם גם אתם רוצים למכור מוצרים או שירותים שונים, חכו רגע לפני שאתם מחפשים נכס במרכז העיר. בניית אתר מכירות היא כל מה שאתם צריכים בעידן הנוכחי! חנות אינטרנטית מספקת לכם מניפה רחבה של יתרונות, ובהתאם – פוטנציאל רווח גדול יותר:

  • חנות באינטרנט לא מוגבלת בשעות פתיחה – אלא שהיא פתוחה לעסקאות 24/7!
  • אין כל מגבלה גיאוגרפית – הלקוחות שלכם יכולים לרכוש מכל מקום בארץ
  • פרסום יעיל וקל: מפרסמים קישור לחנות ומגיעים אליה בשניות
  • הוצאות עבור שכר דירה? לא במקרה הזה!
  • הוצאות נמוכות על שכר עובדים (אם בכלל)
  • החנות האינטרנטית כנכס דיגיטלי מניב!

חנות אינטרנטית – לאילו עסקים היא מתאימה?

התשובה לא תפתיע אתכם: חנות אינטרנטית מתאימה לכל בעלי העסקים! לא משנה מה אתם מוכרים וגם מיהו קהל היעד שלכם: חנויות e-commerce מייצרות חיים קלים – למוכרים ולקונים. אם בעבר היה חייב כל לקוח להגיע פיסית אל מרכז הקניות, לעמוד בפקקים, לחפש חניה ולהמתין בתור בקופה, הרי שכיום הכל בהרבה יותר קל! בכמה קליקים בלבד, ניתן לחפש מוצרים, להשוות מחירים ולבצע עסקאות. 

חנויות מקוונות מציעות כיום את כל שאפשר לבקש: 

  • פריטי לבוש ואופנה
  • מוצרי חשמל וגאדג'טים
  • רכישת חופשות וטיסות
  • רכישת סל קניות שבועי ועוד…

בניית אתר מכירות – מדוע גם אתם צריכים אתר שכזה?

כל עוד אתם מעוניינים למכור מוצר מסוים או שירות ספציפי, אתר מכירות הוא כל מה שאתם צריכים! בעת שיוצרים השוואה בסיסית בין חנות פיסית ובין חנות אינטרנטית, מבינים מיד כי ישנו יתרון ברור לאתרי המסחר ברשת:

  • אתם מעניקים שירות מהיר ויעיל יותר – כל לקוח מרגיש שהוא הלקוח היחיד
  • קל יותר ללקוחות למצוא מוצרים הודות למנגנון החיפוש המהיר
  • הלקוחות לא יוצאים מהבית – המוצר מגיע עד אליהם!
  • והכי חשוב: אתם מגיעים לקהלים רבים – בארץ ובעולם

בניית אתר מכירות: לא רק מוצר, אלא גם חוויה!

אולי הדגש החשוב ביותר בבניית אתר מכירות, הוא יצירת חווית משתמש מעולה. זיכרו כי כמוכם, ישנן עוד חנויות שמתחרות על אותו קהל היעד שלכם. המטרה? לגרום לגולשים להישאר בחנות שלכם, לרכוש מכם ולחזור לסבב רכישות נוסף. בלי מוצרים טובים לא תוכלו לבנות לעצמכם קהל של לקוחות נאמנים, אך הם לא מספיקים. חווית המשתמש היא זו המייצרת חוויה קניה טובה, גורמת ללקוחות להפיץ את בשורתכם ולרכוש מכם שוב.

אז איך מייצרים חווית משתמש טובה ומה עוד כדאי להוסיף לאתר?

  • עיצוב האתר בהתאם למיתוג שלכם
  • התאמת העיצוב לקהל היעד (לדוגמא: לאתר שמוכר שמלות בת מצווה, יומלץ לעצב את האתר בצבע ורוד)
  • פריסה נוחה של מוצרים, תפריטים נוחים וברורים להתמצאות
  • מידע מפורט על מוצרים (תמונות, גודל, חומרים, מחיר)
  • מהירות האתר משפיעה באופן ישיר על חווית המשתמש
  • אחסון האתר בשרת מומלץ לטובת אתר זמין ברציפות
  • טופס יצירת קשר חובה – משקף אתכם כאמינים וזמינים
  • שתפו המלצות של לקוחות מרוצים – הם תורמים למוניטין שלכם

בניית אתר מכירות כחנות המרכזית שלכם!

תחילה, החנות האינטרנטית נחשבה כחנות משנית התומכת את החנות המרכזית – זו שנמצאת במרכז הקניות או ברחוב מרכזי בעיר. כיום לעומת זאת, ישנם עסקים שמבססים את כל ההתנהלות העסקית שלהם דרך החנות המקוונת. מאחר ומדובר על חנות מרכזית, יש לתחזק, לתפעל ולעצב אותה בצורה אידיאלית לקהל היעד. חנויות רבות מטפחות קשרים אישיים עם הלקוחות, זאת על מנת לשמר אותם כלקוחות קבועים. איך עושים זאת? עם מבצעים מותאמים אישית, קופוני הנחה, מועדוני לקוחות, ניוזלייטרים וכיוצא בזה.

האם מוצר אחד מצדיק הקמה של אתר מכירות?

חד משמעית, כן! האיכות חשובה יותר מהכמות, זוכרים? לא חסרות כיום חנויות אינטרנטיות שמציעות למכירה מוצר אחד בלבד – משואב אבק ועד ומכונת קפה. במידה ויש לכם מוצר (בעיקר אם הוא בלעדי או מקורי שלכם), הוא בהחלט מצדיק בניית אתר מכירות. בסופו של דבר, המטרה היא לרכז אליכם את קהל היעד שמחפש את המוצר הספציפי שאתם מציעים למכירה.

בנוסף, ישנם מוצרים מקוריים שלכם שיכולים להיות מוצעים למכירה:

  • ספר אישי שכתבתם
  • מדריך טיולים 
  • מדריך לתפירה ביתית
  • חוברת מתכונים אקסלוסיבית
  • מדריך שיווק לאנשי פרסום מתחילים
  • חוברת הסברה לאיך לכתוב קורות חיים ועוד…

כל רכישה שכזו מייצרת בעבורכם הכנסה, וכך החנות שלכם הופכת לנכס מניב!

הרשמו לניוזלטר שלנו

עוד פוסטים פופלרים

דילוג לתוכן