אז מה כולל אתר התדמית?

התרחיש האידיאלי הוא ש"הגולש" שמתעניין בכם יהפוך ל"לקוח". על מנת שזה אכן יקרה, צריך לבנות אתר תדמית מושקע ומקצועי. בכוחו של אתר התדמית לספר את הסיפור שלכם על הצד הטוב, המשכנע והאטרקטיבי ביותר. בעבר, היו אלו כרטיסי ביקור מודפסים שהייתם מחלקים למתעניינים בכם. וכיום? אתר התדמית עושה בעבורכם את העבודה 24/7 – נון סטופ. אתר התדמית הוא "טיפוס" מאד ספציפי, ועל מנת לדייק אותו ולהנגיש לגולש את שהוא מבקש, מומלץ לבנות אותו באמצעות חברה המתמחה בבניית אתרים.

מה צריך לכלול אתר התדמית שלכם?

לשמחתכם, ישנה נוסחה שתוכלו להיצמד אליה עם בניית אתר תדמית. כל אתר תדמית, ללא כל תלות בעיסוק שלכם או באופי קהל היעד, צריך לכלול דברים בסיסיים:

  • דף אודות
  • כמה מילים על הצוות
  • הצגת שירותים ומוצרים
  • גלריה
  • קישורים לנכסים הדיגיטלים שלכם
  • טופס יצירת קשר

דף האודות

העמוד הזה הוא אולי החשוב ביותר, מאחר והוא יוצר את הרושם הראשוני האמיתי. ישנה נטייה להמעיט בערכו של עמוד האודות, אך גולשים רבים דווקא קוראים אותו במטרה להבין מי עומד מולם. במילים אחרות? דף האודות הוא לחיצת היד של המתעניינים בכם אתכם. בעמוד האודות יש לכם הזדמנות להציג את העסק! מה חשוב לפרט בעמוד זה?

  • מתי קם העסק (ציינו שנה)
  • הניסיון שלכם / של העסק
  • עם אילו לקוחות גדולים עבדתם
  • אל מי אתם פונים (קהל עסקי או פרטי)
  • היכן אתם ממוקמים 

היכרות עם הצוות

לא רק שאתם צריכים לספר על הצוות, אלא שחשוב גם להוסיף תמונות של הצוות. בעת שהגולש מרגיש שמאחורי המסך ישנו צוות אנושי שעומד לרשותו, הוא מרגיש שיש לו עם מי לדבר. המימד האנושי חשוב לכל לקוח, וחשוב שגם אתם תענו על הצורך הזה. צרו עמוד שהוא מעין "עץ עסקי" המציג את המנכ"ל, הצוות הניהולי וכל בעלי התפקידים. הוסיפו כמה מילים על כל איש צוות, תמונה ותופתעו גם אתם לגלות עד כמה עמוד שכזה מטיב עמכם.

הצגת שירותים ומוצרים

בסופו של דבר אתם רוצים למכור. למרות שאתר התדמית לא מוגדר כאתר מכירתי/מסחרי, דרכו אתם אוספים לידים ומקבלים פניות. הציגו את המוצרים והשירותים שלכם בצורה בהירה ועניינית, וכל עוד תמונות אכן רלוונטיות למה שאתם מציעים – צרפו אותן. חשוב מאד שהממשק יהיה נוח, ידידותי וקל לשימוש (וכן, מותאם מובייל).

גלריה

אם אתם מציעים שירות של הדרכה בארגונים, הרי שהגלריה תתמקד בכם, בהרצאות ובמפגשים עסקיים. מנגד, אם אתם מוכרים מוצרים שונים, דאגו לצרף תמונות איכותיות שלהם בסקטור הגלריה באתר. תוכלו להסתפק בגלריה קטנה עד בינונית, שמטרתה להמחיש לגולש מה אתם מציעים.

קישורים לנכסים הדיגיטלים שלכם

אתר התדמית שלכם הוא המקום לשלוח את הגולשים לנכסים נוספים שלכם. הם רוצים להכיר אתכם קצת יותר? תנו להם טעימה מכם! הוסיפו קישורים לעמוד הפייסבוק, האינסטגרם, היוטיוב וכל נכס דיגיטלי אחר שיש ברשותכם. כמו כן, הציעו לגולשים להצטרף לניוזלייטר שלכם – כך אתם מבטיחים שתישארו בתודעת המתעניינים.

טופס יצירת קשר

אחרי גלישה של כמה דקות באתר שלכם (בתקווה לכמה שיותר דקות), כל שתוכלו לקוות הוא שישאירו לכם פרטים באתר. על מנת לשקף אמינות, כדאי להוסיף תחת הטופס הדיגיטלי גם את כתובת המשרד, טלפון וכתובת מייל (שלא תמיד מופיעה בטופס יצירת הקשר).

דגש על הבידול העסקי: עד כמה הוא קריטי?

קריטי מאד! תהיו בטוחים כי הגולש שמתעניין בכם, נכנס במקביל גם לאתרים של מתחרים. המטרה שלכם היא להשאיר את המתעניינים בבית, לגרום להם להשאיר לכם הודעה ולהמשיך את ההתנהלות מולכם. ישנה סבירות גבוהה כי את השירות או המוצר שאתם מציעים, יוכל הגולש למצוא גם באתרים אחרים. דגש על הבידול העסקי שלכם (מחיר, איכות, שירות אדיב, משלוח מהיר וכן הלאה), יגרום לגולש להישאר דווקא אצלכם ולהפוך ללקוח שלכם, ולא של המתחרים.

דגשים חשובים עם בניית אתר התדמית:

  • השקיעו בתוכן! המטרה שלכם היא ליצור תדמית חיובית. תוכן איכותי יהיה תוכן ענייני, מדויק וקולע. תוכן בינוני? יהיה גדוש בשגיאות, משפטים ארוכים, סימני פיסוק שאינם במקום ומסרים שאינם משכנעים.
  • לטובת מינוף התדמית, עלו תמונות מקצועיות באיכות גבוהה והימנעו מתמונות שצילמתם באייפון שלכם.
  • חווית משתמש ומהירות גלישה! האתר שלכם איטי, קופצות בו אינספור פרסומות ורוב הזמן הוא לא זמין? אל תצפו ליצור תדמית חיובית. תנו דגש על חווית המשתמש ועל אחסון בשרת מוכר.
  • בניית האתר מומלצת עם חברה בעלת ניסיון בלבד! הדרך לאתר התדמית המושלם לא עוברת בקיצורי דרך, זיכרו זאת.

הרשמו לניוזלטר שלנו

בהרשמתך ובמילוי הטופס הנך מאשר/ת קבלת דיוורים ועדכונים למייל מחברת יולי פיתוח וקידום אתרים.

עוד פוסטים פופלרים

מעוניין בפרטים נוספים?

תרגיש חופשי לכתוב לנו ונגיב לך בהקדם

contact pop up