בניית אתר וורדפרס – מהם היתרונות שלו?

אולי אחת השאלות הראשונות שישאל אתכם בונה האתרים, היא האם ישנה מערכת מועדפת עליכם לבניית האתר. כמעט תמיד, תתנו אמון מלא בבונה האתרים ותאפשרו לו לבחור בעבורכם את המערכת הטובה ביותר. כך, וורדפרס נבחרת פעם אחר פעם כמערכת ניהול התוכן המועדפת ביותר – גם על בוני האתרים וגם על אלו שבצד השני. המערכת מחזיקה ביתרונות בולטים בהשוואה למערכות אחרות:

  • לוורדפרס יתרון בולט בכל הקשור לקידום האורגני של האתר
  • אפשרות להחליף ערכות עיצוב בקלות רבה
  • עלויות הקמה זולות יותר בהשוואה לפלטפורמות אחרות
  • מערכת קוד פתוח – כך שיש לכם גישה מלאה לקוד

לאילו אתרים מתאימה מערכת הוורדפרס?

תחילה, וורדפרס פנתה לנתח משתמשים מאד ספציפי: משתמשים שרצו להקים בלוג אישי ולשתף אותו. כיום, עסקים משלל ענפים עושים שימוש במערכת ומקימים אתרים נפלאים שמקדמים אותם ברחבי הרשת. לא משנה כלל אם אתם עוסקים בחינוך, עיצוב, פרסום או ביטוח – למערכת ישנם תוספים, ערכות וגאדג'טים שתוכלו ליישם בתוך האתר ולהתאים אותו לצרכים שלכם. 

וורדפרס – יתרון כלכלי מובהק!

אז לא, אתם לא צריכים להשקיע עשרות אלפי שקלים בכדי לבנות אתר וורדפרס. ישנן המון סיבות שבגללן רבים בוחרים דווקא בוורדפרס לטובת בניית האתר, כאשר אחת מאותן סיבות היא הסיבה הכלכלית. מובן כי נדרשת השקעה כספית, בטח בעת שאתם פונים אל חברה שמתמחה בבניית אתרים, אך בהשוואה לפלפטורמות אחרות ההשקעה הכספית נמוכה יותר. החיסכון הכספי בא לידי ביטוי גם בתוספים ועדכונים המוצעים לכם בחינם, כך שדרך קבע ניתן לעדכן את האתר מבלי להשקיע סכומי כסף גדולים. 

רוצים לרענן את עיצוב האתר? לכו על זה!

החלטתם לשנות את המיתוג שלכם אך אתם חוששים מעבודת עיצוב מחודשת לאתר? וורדפרס מחזיקים ביתרון בולט! ערכות העיצוב בוורדפרס הן ערכות מובנות, כך שאתם יכולים בכמה קליקים בודדים להחליט שאתם משנים את פני האתר שלכם. כידוע, מלאכת העיצוב אינה פשוטה בפלפטורמות אחרות, כאשר נדרשת עבודה מורכבת שדומה כמעט לבנייה מחודשת של אתר. רוצים לגוון ולחדש בצבעים, בפונטים ובתבניות? תוכלו להוציא לפועל את הרעיון העיצובי החדש תוך שניות. 

"אני אקים את האתר כבר לבד, למה לשלם לחברה?"

גם אפשר לתפור בגדים לבד, לבנות שולחן אוכל לבד ולהסתפר לבד. בכל זאת, אתם בוחרים פעם אחר פעם לפנות לאנשי מקצוע שיספקו לכם את התוצרים האיכותיים ביותר. דומה הדבר עם בניית אתר בסיוע של חברה מקצועית. היופי חבוי בדברים הקטנים, והדיוק בכל פרט ופרט עם בניית האתר – הוא זה שהופך תוצר חביב לתוצר מושלם. חלק מההשקעה שלכם בהקמת העסק, צריך להתמקד בבניית אתר שיהיה לכרטיס הביקור שלכם ברשת.

האתר שלכם באוויר? מכאן, תוכלו לתחזק אותו עצמאית

ההמלצה לבנות את האתר החדש שלכם עם חברה המתמחה בבניית אתרים, היא חד משמעית. עם זאת, לאחר שהאתר כבר באוויר, דעו כי תוכלו לתפעל ולתחזק אותו לגמרי בעצמכם. אם ישנו משהו שוורדפרס ידועה בו הוא בממשק הנוח שהיא מציעה כמערכת. תוכלו לשתף תכנים, לשנות את סרגל הכלים, להעלות תמונות, לשנות את ערכות העיצוב ולעשות כל שעולה על דעתכם! בשונה ממערכות שונות שלטובת תפעולן אתם נדרשים להפגין ידע רב, כאן תוכלו להסתגל לשלל היישומים המוצעים לכם בשניות! 

"המערכת מתאימה גם לבניית חנות אינטרנטית?"

בהחלט. אל תוך אתר הוורדפרס שלכם, יהיה ניתן לשלב את פיצ'ר הסליקה שבאמצעותו יהיה ניתן לבצע עסקאות. כשם שאתר הוורדפרס שלכם יוכל להיות חנות, הוא גם יכול להיות אתר תדמית, הדרכה, דף נחיתה או כל אתר אחר שרק עולה על דעתכם. השמיים? גם הם לא הגבול!

דגשים חשובים עם בניית אתר וורדפרס

במקרה הזה המערכת היא וורדפרס, אך הדגשים לבניית אתר רלוונטים לכל פלטפורמה. לגזור ולשמור:

  • הגדרת סוג האתר – לפני שאתם יוצאים לדרך, שאלו את עצמכם מהי המטרה של האתר. האתר שלכם יכול להיות מצד אחד אתר תדמית בלבד, אך מצד שני ישנם אלו שרוצים שהאתר יהיה לנכס דיגיטלי מניב ועל כן בוחרים באתר מסחר.
  • איכות התוכן – המטרה היא לא רק לשלב באתר תוכן, אלא לשים דגש על איכותו. תוכן רדוד ושטחי לא רק שלא יקדם אתכם, אלא יפגע בתדמית שלכם. הקצו חלק באתר לשיתוף תכנים שיעניקו ערך מוסף לגולשים. כך, אתם גם משאירים אותם יותר זמן באתר וגם תורמים לקידום האתר שלכם במנועי החיפוש.
  • תמונות באיכות גבוהה – התמונות מאפשרות לכם לתקשר מסרים גם ברמה החזותית, וכידוע – תמונה שווה יותר מאלף מילים. שתפו אך ורק תמונות באיכות גבוהה – כאלו שיתרמו למוניטין ולתדמית שלכם. 

הרשמו לניוזלטר שלנו

בהרשמתך ובמילוי הטופס הנך מאשר/ת קבלת דיוורים ועדכונים למייל מחברת יולי פיתוח וקידום אתרים.

עוד פוסטים פופלרים

מעוניין בפרטים נוספים?

תרגיש חופשי לכתוב לנו ונגיב לך בהקדם

contact pop up