דגשים לבניית אתרים

בניית אתרים לרופאים לא כל כך שונה מבניית אתרים לאנשי מקצוע אחרים. עם זאת, ישנם דגשים ספציפים שעם היצמדות אליהם ניתן להפוך את האתר למדויק, מקצועי ומניב יותר. איך עושים את זה?
1.עמוד אודות הכולל את הרזומה המקצועי
כמעט בכל אתר אינטרנט המייצג עסק או איש מקצוע, ישנו עמוד אודות. במקרה בו מדובר על אתר בית של רופא לדוגמא, הרי שחשיבות עמוד האודות הופכת משמעותית יותר. בעמוד זה יש לפרט בצורה נרחבת את הפרטים הבאים:

  • השכלתו של הרופא
  • מוסדות הלימוד בהם הוא למד
  • המוסדות בהם עבר את תקופת ההכשרה שלו
  • ניסיון תעסוקתי ועוד…

אנשים המעוניינים לקבל טיפול רפואי, רוצים לדעת כי הם מפקידים את בריאותם בידיים טובות. עמוד אודות מפורט, בהיר וענייני אכן יכול לשקף בפני הגולש מי עתיד לטפל בו.
2.צרו היכרות עם הגולש באמצעות סרטוני וידאו
בניית אתרים לרופאים צריכה לשים את הדגש גם על שיח ישיר שבין הרופא ובין הגולש שבצד השני. גולשים לא מגיעים במקרה לאתרים של רופאים, אלא שבכוונתם להתעניין אודות תהליך רפואי מסוים, קבלת ייעוץ וכיוצא בזה. הפן המקצועי חשוב והוא במידה רבה מכריע, אך כיום מטופלים מחפשים גם אחר רופאים רגישים ומכילים. סרטון בו הרופא מציג עצמו אל מול קהילת הגולשים יכול לסייע מאד ביצירת תדמית חיובית. בסרטון שכזה יכול הרופא להציג את עצמו ולפרט את עמוד האודות בכמה מילים.
בעוד לא כל הגולשים יטרחו לקרוא את עמוד האודות מההתחלה ועד הסוף, דווקא סרטון קצר המייצר מעין מפגש אישי ואינטימי, יכול להיות מאד יעיל ונגיש. סרטון שכזה יכול לנוע בין 30 שניות ל-2 דקות.
3.המלצות של מטופלים ימנפו את סיכויי יצירת הקשר
עמוד של המלצות נחשב לאחד העמודים הפופולארים ביותר באתרי אינטרנט של עסקים שונים. מטרת ההמלצות היא לשקף בפני הגולש כי הוא נמצא במקום הנכון ובידיים טובות. ההמלצות למעשה הופכות את סימני השאלה לסימני קריאה, ומאפשרות לגולש שבשלב הראשוני לא יודע דבר על הרופא, לקבל חוות דעת מקיפה אודות האיכויות הרפואיות שלו, האישיות שלו, העמידה בזמנים, נראות המרפאה, היחס של הצוות הרפואי וכן הלאה.

בעת שישנו עמוד המלצות שכזה, בהחלט אפשר לומר כי הסיכוי שהגולש שמתעניין בטיפול שמציע הרופא יצור עמו קשר, הופך גבוה יותר.
4.תכנים אינפורמטיביים: מדוע הם חשובים כל כך?
כמו גם עם אתרים אחרים, גם במקרה של בניית אתרים בתחום הרפואה ישנה המלצה להקדיש סקטור של בלוג מאמרים. מאמרים אינפורמטייבים תורמים לכם ולגולש:

  • עבור הגולש, מדובר על מאמרים שיכולים להשיב לו על שאלות
  • עבורכם – מאמרים אינפורמטיביים-מקצועיים, יכולים לשפר את דירוג האתר במנוע החיפוש
    יש לשים דגש על מאמרים איכותיים, כאלו שמעניקים ערך מוסף ובעיקר – רלוונטים לתחום העיסוק של הרופא ואופי האתר.

5.אזור יצירת קשר – הרבה מעבר לדרכי התקשרותדבר נוסף שיש להעניק לו חשיבות עם בניית אתר בתחום הרפואה, הוא אזור יצירת קשר. צרפו כמה שיותר דרכי התקשרות אפשריים: טלפון, מספר טלפון נייד, מייל, פקס ותיבת הודעות. דרכי יצירת קשר משקפים את מי שעומדים מאחורי האתר כנגישים, זמינים ואמינים יותר.

הרשמו לניוזלטר שלנו

בהרשמתך ובמילוי הטופס הנך מאשר/ת קבלת דיוורים ועדכונים למייל מחברת יולי פיתוח וקידום אתרים.

עוד פוסטים פופלרים

מעוניין בפרטים נוספים?

תרגיש חופשי לכתוב לנו ונגיב לך בהקדם

contact pop up