דווקא בימי הקורונה: הקמת חנות דיגיטלית כנכס מניב!

מבלי שאתם שמים לב, בכל גלישה שלכם באינטרנט – באתר חדשות וגם עם כניסה לרשת החברתית האהובה עליכם, אתם חשופים לפרסומות שמטרתן למכור לכם. הרשת גדושה בפרסומות – מבאנרים, דרך חלונות קופצים ומודעות וידאו המקדימות את הסרטון בו אתם רוצים לצפות, ועד מודעות ממומנות שעולות לכם בפיד בפייסבוק. 

גם אתם, תוכלו לפרסם ולמכור ברחבי הרשת באמצעות נכס דיגיטלי בבעלותכם! מהו נכס דיגיטלי? כל מה שמייצר לכם הכנסה ברחבי הרשת. הנכס שלכם יכול להיות אתר תדמית, חנות דיגיטלית או פרופיל פעיל ומתוחזק ברשת חברתית.

כיום, בשיאו של משבר הקורונה (הכלכלי), ישנה התעניינות רבה בהקמה וטיפוח של נכסים דיגיטליים ושל חנויות דיגיטליות בפרט. אז מהם היתרונות של חנות דיגיטלית ומה אתם תוכלו למכור בה?

גם כשמכריזים על סגר והגבלות, האינטרנט נותר מרחב חי ונושם

כל בעלי העסקים, ללא יוצא מן הכלל, חוששים מאד מהאפשרות כי ישראל תיכנס לסגר נוסף. בזמן שהעסק סגור וההכנסות עומדות על אפס, התשלומים השוטפים – משכר הדירה, דרך הארנונה ועד ההתחייבויות לספקים, ממשיכים כרגיל. 

ככל שעוברים הימים, "משבר הקורונה" הזמני מתגלה כ"תקופת קורונה", זאת מאחר ולא ברור מה יוליד יום, איך יראו נתוני התחלואה בחורף הקרוב ואילו אמצעים ינקטו בכדי להפחית את כמות הנדבקים. אולי המשפט הבא לא מביא עמו נחמה, אך הקורונה עוד כאן והיעלמות פתאומית שלה לה נראית באופק.

ההשקעה שלכם בחנות דיגיטלית היא השקעה נבונה מסיבה פשוטה: האינטרנט הוא מרחב חי, נושם וכזה שתמיד נשאר "ער". בימי השגרה וגם בימים מורכבים יותר, עסקאות ממשיכות להתבצע, גם ובעיקר בחנויות אונליין. עם נכס דיגיטלי מסוג חנות דיגיטלית, יש לכם את היכולת להמשיך ולפעול בכל תנאי! 

מה מוכרים בחנות דיגיטלית באינטרנט?

מדובר על שאלת השאלות ששואלים רבים המעוניינים לטפח נכס דיגיטלי. התשובה היא שאפשר למכור פשוט הכל – אתם מחליטים מה! דוגמאות לחנויות דיגיטליות:

  • חנות של עוגות ומאפים עד פתח הבית
  • חנות המוכרות קורסים מקולטים כדוגמת קורס מיינדפולנס / מדיטציה
  • חנות המתמחה בטקסטיל
  • עיצוב מתנות אישיות וממותגות
  • חנות למכירת מסיכות פנים מעוצבות ועוד…

היתרונות הבולטים של הקמת חנות דיגיטלית:

  • לפני הכל: ההשקעה הכספת בפתיחת החנות יחסית נמוכה ואיתה גם הסיכון שאתם לוקחים. כך לדוגמא, במידה והחלטתם למכור נרות ריחניים, ההשקעה הנדרשת מכם היא רכישת מלאי + השקעה בהקמת האתר. מאחר והחנות היא חנות דיגיטלית, אתם חוסכים מראש הוצאות על עיצוב חנות, שיפוצים, שכירות וכיוצא בזה. הצלחתם למכור את המלאי בהצלחה? תוכלו להזמין/לייצר מלאי נוסף וכך להתקדם. לא מכרתם? לא הפסדתם.
  • בנוסף, חנות אינטרנטית כנכס מניב, מאפשרת לכם גמישות מלאה: אתם קובעים האם זהו נתיב התעסוקה המרכזי שלכם או נתיב משני המהווה השלמת הכנסה, כמה שעות ביום תשקיעו בקידום/מכירה בחנות וכן הלאה.
  • חנות אינטרנטית מאפשרת לכם לעבוד, לנהל ולהתנהל מהבית! כל התפעול – משירות הלקוחות, דרך העלאת מוצרים לאתר ועד שליחתם ללקוח, מתבצע באמצעות אתר החנות שלכם. עבודה מהבית  – אם לא בימי קורונה, אז מתי?

הרשמו לניוזלטר שלנו

בהרשמתך ובמילוי הטופס הנך מאשר/ת קבלת דיוורים ועדכונים למייל מחברת יולי פיתוח וקידום אתרים.

עוד פוסטים פופלרים

מעוניין בפרטים נוספים?

תרגיש חופשי לכתוב לנו ונגיב לך בהקדם

contact pop up