הבוטים – מה הם ואיך הם יכולים לסייע גם לכם?

בעבר הלא כל כך רחוק, היה עליכם להעסיק צוות גדול של עובדים שישרת את קהל הלקוחות שלכם ברשת. כיום, יש מי שעושה את זה בשבילכם: הכירו גם אתם, הבוט. אולי קשה להודות בכך שישנו תחליף לאינטראקציה האנושית, אך הבוטים מוכיחים כי ניתן להקשיב, לשרת ולהשיב באמצעות תוכנת מחשב חכמה.

הבוטים יודעים לבצע משימות שונות, לרבות מענה על שאלות גולשים בצורה אוטומטית. ישנם בוטים שונים המשרתים מטרות שונות, וניתן להתקין אותם באינסטגרם, בפייסבוק, באתר הבית שלכם, בטלגרם ועוד. מה יוצא לכם מזה? חיסכון אדיר בזמן, חיסכון אדיר בכסף על כוח אדם ומענה זמין של 24/7 לקהל הגולשים/לקוחות שלכם.

בוט-צ'ט באתר הבית שלכם – איך הוא תורם לכם?

התקנת הצ'ט-בוט משרתת גם אתכם וגם את הלקוחות שלכם. אתם מרוויחים עם כל היתרונות שהוצגו הנ"ל, ואילו הלקוחות שלכם מקבלים מענה מהיר – מבלי שהם צריכים להמתין לאיש שירות שיתפנה. הבוט יודע לזהות את בקשתו של הגולש, ובהתאם להשיב לו ולמצוא פתרון לבקשתו. איך הבוט מעניק בשמכם שירות טוב?

ראשית, ניתן לתת לדוגמא מקרה בו גולש מחפש מידע אודות שעת פתיחה של סניף, או שהוא תקוע בתהליך רכישת מוצר באתר. כידוע, הגלישה באתרים השונים מתבצעת לאורך כל שעות היום, כך שמשתמש הגולש בחצות לערך, לא יכול לקבל מענה אנושי. מה שהוא שכן יכול לקבל זה מענה מהבוט. 

במידה רבה, אותו מענה ישיר, זמין ומהיר הוא מה שיכול להכריע האם הגולש ישאר באתר שלכם או לא. במידה והוא לא ישאר, בין היתר מאחר והוא לא יקבל מענה למבוקשו, הוא ינדוד למתחרים. הצ'ט עם הבוט עובד בשבילכם ועבורכם, ודואג לשמר אינטראקציות מכירתיות-שירותיות, תוך שביעות רצון גבוהה מצד הלקוחות! 

הלקוחות שלכם שוהים יותר זמן באתר

כידוע, קידום האתר שלכם מבוסס בין היתר על בסיס חווית המשתמש ועל בסיס הזמן בו שוהה כל גולש באתר. לקוח שנכנס אל האתר לחפש את הטלפון של מוקד שירות הלקוחות שלכם, יצא מהאתר כעבור חצי דקה או דקה. מנגד, גולש המשוחח עם הבוט, ישאר באתר מספר דקות. התוצאה? זמן שהייה רב יותר שמשרת אתכם עם קידום האתר האורגני שלכם. גלישה ממושכת יותר באתר מאירה אתכם כאתר בעל ערך מוסף, בו ישנה חווית גלישה טובה. 

בוט גם ברשת החברתית "אינסטגרם"

הבוט יודע לבצע שלל פעולות נוספות מלבד השיח בצ'אט. כך לדוגמא, הבוט כיום משרת אלפי משתמשים באינסטגרם המעוניינים לקדם את החשבון העסקי שלהם. איך זה עובד? הבוט יודע לבצע פעולות אוטומטיות שחוסכות המון זמן:

  • לייקים לתמונות 
  • תגובות לתמונות
  • מעקב אחר חשבונות וכו'…

דרך פעולות אלו, חשבון האינסטגרם זוכה לחשיפה גדולה יותר, מה שעתיד לעלות את מספר העוקבים, כמו גם את מספר האינטראקציות השיווקיות-מכירתיות. אולי בעבר היה צורך לנדוד בין פרופילים שונים בצורה ידנית, אך הבוט כיום יכול לעבוד עבורכם ובשבילכם – בהתאם לאיפיון הפרופילים שאליהם תרצו להיחשף.

הרשמו לניוזלטר שלנו

בהרשמתך ובמילוי הטופס הנך מאשר/ת קבלת דיוורים ועדכונים למייל מחברת יולי פיתוח וקידום אתרים.

עוד פוסטים פופלרים

מעוניין בפרטים נוספים?

תרגיש חופשי לכתוב לנו ונגיב לך בהקדם

contact pop up