כיצד נכין את האתר לקידום אורגני איכותי?

קידום האתר בפועל מצריך עבודת בסיס מסוימת. להביא אליו טראפיק זה לא מספיק. על מנת שהטראפיק הזה יצבור המרות בפועל והגולשים לא יעזבו תוך רגע את האתר, חשוב להכין אותו מראש – עוד לפני שמבוצע קידום אורגני או ממומן.
צריך לוודא שהוא נראה טוב, שהוא לא סובל מתקלות, שניתן לגלוש בו במספר מכשירים שונים, שהוא כולל הנעות ברורות לפעולה – ועוד. רק אחרי שערכנו מקצה שיפורים כללי ל-front-end ולחוויית הגלישה באתר, כדאי להתחיל לעסוק ב-SEO או בכל סוג אחר של קידום.

עיצוב ושות'
חשוב לקבל חוות דעת ממספר אנשים שונים בנוגע לנראות של האתר וכל המשתמע מכך. אתר שאינו נעים לעין, שלא משתמש בצבעים מתאימים, שמשתמש בגופנים לא אטרקטיביים, שהמראה שלו מיושן – הוא אתר שלא ימיר או שימיר מעט מדי.
חשוב לשים דגש על התמונות באתר ולהשתמש בתמונות אטרקטיביות וברזולוציה גבוהה.
אתר הוא חלק מהתדמית ומהמיתוג של העסק באינטרנט.
צריך לשאוף להרשים את הגולשים, למשוך ולגרות אותם, לגרום להם להתעניין ולהמשיך לגלוש.
אתר שלא עושה את כל זה יגרום לנטישה המונית של מי שכבר מגיעים אליו, ואז מה עשינו בכך?

תקין?
זה נשמע ברור מאליו, אבל זה לא. יש לוודא שהאתר תקין לחלוטין. לבדוק שהכפתורים פעילים ומובילים למקום הנכון, שהטקסט זמין, שהתמונות עולות כהלכתן ושאין באגים וגליצ'ים מוזרים למיניהם.
לא להביא את הגולש עד לבאר ובסוף יתברר שאי אפשר לשתות ממנה.

אתה זורם?
אנחנו רוצים אתר קליל. אתר שהגלישה בו זורמת. אתר שזמן הטעינה של הדפים שלו קצר. לפני שמביאים אליו טראפיק חם, חשוב לוודא שהאתר עולה מהר. אתר שצריך להמתין לטעינה ולתזוזה שלו יגרום לגולש לוותר על ההזדמנות באופן מהיר למדי. כדאי להשתמש בתוספי מטמון למיניהם, לדאוג שהאתר רץ ושהתמונות הכבדות יותר לא מכבידות עליו.

להשקיע בכתיבה
כדאי להשתמש באנשי מקצוע ולדאוג לכך שהכתיבה באתר תהיה איכותית ומותאמת לתדמית שלו ולקהל היעד. מומלץ מאוד להכניס קטגוריה של בלוג ולכתוב מאמרים איכותיים שיעניקו ערך לגולש. בלוג נותן לאתר רובד נוסף ומגדיל את הנפח שלו. באופן הזה, הוא מרגיש יותר מקצועי ופחות שיווקי. כל אלו יעזרו לקידום האתר מכל בחינה ויוכיחו לגולש (ולגוגל) שיש לנו מושג ושאנחנו מבינים בתחומנו.
בנוסף, כדאי להשתמש במחקר מילות מפתח מקדים על מנת להתאים מראש את התכנים והכיתובים השונים באתר על ידי שזירה של ביטויי מפתח רלוונטיים ונפוצים.  

להיות נייד
חשוב לבדוק שהאתר נוח וקל לגלישה ממסכים שונים ומסוגים שונים של מכשירים, ובפרט בטלפון הנייד. כדאי לבדוק שהוא עולה מהר, שהתמונות מותאמות למובייל ושהגולש לא צריך לעשות זום בכל רגע בשביל לצפות בתכנים.
באופן כללי – לוודא שהאתר זמין במלואו ובצורה אידיאלית, ולא משנה באיזה סוג של מכשיר משתמש הגולש לצורך הגלישה.
כדאי לבדוק בנוסף, שהאתר עובד למהדרין בכל סוג של דפדפן – כרום, אקספלורר, אופרה, פיירפוקס – וכו'.

פשוט לבקש
אם אנחנו רוצים המרות, חשוב לקרוא לפעולה ולהוסיף הנעות ברורות לפעולה. ההמרות לא יבואו מעצמן. כשהגולש מגיע לאתר, ואנחנו רוצים שהוא יבצע פעולה מסוימת, כמו מילוי טופס או ביצוע רכישה – הכפתורים הנכונים והקריאות הנכונות יעזרו לנו להשיג את זה. באופן כללי, ההיררכיה של האתר היא משמעותית. חשוב לסדר דברים בצורה נכונה והגיונית ולהדגיש מעט יותר דברים כמו קריאות הנעה לפעולה. יש לנו השפעה על מה שבולט באתר וחשוב להשתמש בהשפעה הזאת כמה שאפשר.

לייעוץ עם המומחים שלנו, השאיר/י פרטים או התקשר/י

הרשמו לניוזלטר שלנו

בהרשמתך ובמילוי הטופס הנך מאשר/ת קבלת דיוורים ועדכונים למייל מחברת יולי פיתוח וקידום אתרים.

עוד פוסטים פופלרים

מעוניין בפרטים נוספים?

תרגיש חופשי לכתוב לנו ונגיב לך בהקדם

contact pop up