דילוג לתוכן

בלוג

מהשטח – לבלוג

תובנות אמיתיות מהעבודה שלנו בשיווק, בנייה וקידום

כאן תמצאו מאמרים, מדריכים ודוגמאות מהעבודה שלנו – על אתרים, שיווק דיגיטלי, קידום בגוגל ומה שביניהם.
הכל בגובה העיניים ועם ערך אמיתי לעסק שלך.

בעולם אוטופי, קידום אתר היה מבוסס על פעולה אחת ויחידה. בפועל, קידום אתרים מצריך ממקדמי האתרים לגבש אסטרטגיה הנשענת על שתי גישות (קידום אורגני + קידום ממומן), שלל פעילויות, עבודה עם תקציב, שיתופי פעולה על מקדמים אחרים, ניתוח תוצאות קמפיינים והסקת מסקנות. אחת השיטות לקדם את האתר היא באמצעות

1."מה זה חנות דיגיטלית (חנות אונליין), דרכה אתם יכולים להציע שירותים ומוצרים שונים. באתר שלכם תוכלו למכור קורסים, ספרים, ערכות פיקניק, מבשמים, פריטי לבוש, מוצרי חשמל, תבלינים, רהיטים והרשימה כמובן עוד ארוכה.  2."מהי ההשקעה הנדרשת בנכס דיגיטלי?" מדובר על שאלה מעט טריקית, אך ננסה לענות עליה בכל זאת. בגדול, ההשקעה

על מה אתם חושבים כשאתם שומעים את המילה " אתר תדמית עסקי, דרכו תוכלו להציג בפני הגולשים את הצוות המנצח שלכם, לפרט את מגוון השירותים, להדגיש את הבידול שלכם ולהניע לפעולה. אז רגע לפני שגם אתם מקבלים את ההחלטה להשקיע בנכס דיגיטלי מסוג אתר תדמית, דעו גם אתם: מהו בעצם

מבלי שאתם שמים לב, בכל גלישה שלכם באינטרנט – באתר חדשות וגם עם כניסה לרשת החברתית האהובה עליכם, אתם חשופים לפרסומות שמטרתן למכור לכם. הרשת גדושה בפרסומות – מבאנרים, דרך חלונות קופצים ומודעות וידאו המקדימות את הסרטון בו אתם רוצים לצפות, ועד מודעות ממומנות שעולות לכם בפיד בפייסבוק.  גם אתם,

בשעה טובה החלטתם שאתם רוצים להעביר את הידע שלכם בקורס דיגטלי ולהפיץ אותו לעולם, אבל אתם לא יודעים איך להתחיל. מתחילים לחפש כל מיני מדריכים, חלקם בתשלום חלקם בחינם, אבל אתם עוד לא מבינים איך לקחת את כל הידע שלכם ולארוז אותו בצורה נוחה ויעילה למשתמש. אז תנו לי להרגיע

צירוף המילים "קידום אורגני" הוא שכיח ונפוץ ברחבי הרשת לא פחות מצירוף המילים "לעשות לייק" או "מה המצב?". רבים לא מבינים באמת את הנושא ורק מכירים את הביטוי, לא פעם פונים אלינו לקוחות ומבקשים קידום אורגני כי אמרו להם שהם צריכים אך אין להם מושג מה זה אומר. המשמעות הפשוטה