אז למה גם אתם צריכים בוט לעסק?

אתם לא יכולים להישאר ערים 24/7, ובדיוק בשביל זה יש את הבוט! כיום, יותר מאי פעם, הלקוחות שלכם מודדים אתכם על פי טיב השירות שאתם מעניקים. מה שאותם לקוחות לא ימצאו אצלכם, הם לבטח ימצאו אצל המתחרים שלכם. על מנת למנוע נטישה שכזו, אתם צריכים להיצמד לסטנדרט שמציבים הבוטים. אז מהו הבוט המדובר ואיך הוא תורם גם לכם (כן, עוד הרבה לפני שהוא תורם ללקוחות)?

צ'ט בוט – על מה כולם מדברים?

סביר מאד להניח שגם אתם עשיתם שימוש בצ'ט בוט, או לכל הפחות קיבלתם את ברכתו עם כניסתכם אל אתר של חברה מסוימת. הצ'ט בוט משרת את הלקוחות שלכם, זאת עם פתיחת חלון שיחה אוטומטי באתר הבית שלכם. מטרת הצ'ט בוט היא לסנן את הבקשות של הגולשים, להפנות אותם לערוצים רלוונטים ולעתים גם להעניק להם שירות בשמכם. איך זה עובד? 

המשתמש מקליד שאלה, והצ'ט בוט עונה לו. מדובר על שיח וירטואלי, שיודע לספק מידע חיוני ורלוונטי – מכם אל קהל הלקוחות שלכם. תחילה, תפשו את הצ'ט בוט כפיצ'ר נחמד ותו לא. כיום, מדובר כבר על סטנדרט. ויתור שלכם על הצ'ט בוט הוא במידה רבה ההחלטה להישאר מאחור. תנו גם ללקוחות שלכם את האפשרות לקבל את המידע הנחוץ להם בשיח מהיר וזמין. 

שירות 24/7 – ישנו שירות טוב מזה?

אז נכון, הצ'ט בוט לא ידע להשיב על כל השאלות ובטח שהוא לא שואף להחליף שיח אנושי. עם זאת, בעידן הדיגיטלי, רבים אלו שרוצים לקבל מענה בכאן ועכשיו, ולרוב גם ללא התערבות של נציג. שירות הלקוחות שלכם עובד בהתאם לשעות הפעילות, ורק בהן. כך, לקוח שנכנס לאתר ומעוניין לרכוש לדוגמא מוצר לאחר שעות הפעילות, עלול למצוא עצמו די תקוע. 

האם אתם תהיו מוכנים לוותר על מכירה רק מאחר והלקוח לא קיבל תשובה לשאלה שלו? מובן שלא. ניתן לתכנת את הצ'ט בוט כך שהוא ידע לסייע גם ללקוחות המעוניינים לרכוש מוצרים, שירותים או להצטרף למועדון הלקוחות שלכם. כשאתם ישנים, הצ'ט בוט ממשיך לשרת את קהל הלקוחות שלכם!

הקשר שבין צ'ט בוט לקידום האתר שלכם

כאמור, הצ'ט בוט הינו פיצ'ר המתארח באתר הבית שלכם. כבעלי העסק, גם אתם תרצו לראות את האתר שלכם מככב בראש תוצאות החיפוש. קידום אתר מבוסס על המון דברים ומושפע מהמון פעולות, אך גם על זמן השהות של הגולשים באתר. הנוסחה פשוטה: ככל שהגולשים נמצאים באתר יותר זמן, כך מנוע החיפוש גוגל מתרגם את האתר כאיכותי יותר וכזה שמעניק ערך מוסף. הצ'ט בוט מעודד את הגולשים לנהל שיח ולגלוש יותר באתר. במילים אחרות? הצ'ט בוט הוא דבר נוסף שתוכלו לעשות למען קידומכם ברשת.

חווית הלקוח הטובה ביותר שתוכלו להעניק ללקוחות

מושג חווית הלקוח עניין וימשיך לעניין אתכם כבעלי העסק. חווית הלקוח מתוארת כדרך שעושה הלקוח משלב ההתעניינות בכם, ועד לרגע בו הוא רוכש מוצר או שירות. בעת שאתם מציעים ללקוח שירות זמין ואדיב באמצעות הצ'ט בוט, אתם מעצימים את החוויה שלו. לקוח שעובר חוויה טובה הוא לוקח מרוצה, כזה שנשאר בבית (ולא בוחן אפשרויות אצל מתחרים), מפיץ את בשורתכם ועושה עבורכם עבודת שיווק נפלאה. ("אתם לא מבינים איזה שירות חברה X נותנת, הכל באתר – סופר קל ומהיר!").

תנו לצ'ט בוט להיות נציג השירות המוביל מטעמכם! מדובר על כלי נפלא שיכול לסייע לכם רבות:

  • שימור לקוחות ושיפור התדמית
  • מעניקים ללקוח את התחושה שאתם תמיד איתו
  • אפשרות לחסוך בכוח אדם 
  • כלי שבאמצעותו ניתן להגדיל מכירות

הרשמו לניוזלטר שלנו

בהרשמתך ובמילוי הטופס הנך מאשר/ת קבלת דיוורים ועדכונים למייל מחברת יולי פיתוח וקידום אתרים.

עוד פוסטים פופלרים

מעוניין בפרטים נוספים?

תרגיש חופשי לכתוב לנו ונגיב לך בהקדם

contact pop up